thinking out loud

IMG_5333

 

IMG_5334

IMG_5335

IMG_5337

IMG_5349

 Rok van Romwe by Ebba Z, Shirt van Zipper, Schoenen van Nike, ketting van m’n moeder, vestje van Episode

Na een paar ongelooflijke drukke weken vol met schoolwerk, stress en toetsen heb ik eindelijk vrije tijd. Al voelde ik me wel Bad Luck Brian toen mijn telefoon werd gestolen net na een SE week, ben ik verder wel heel blij. Ik ga over, ik heb vakantie en Ed Sheeran zijn nieuwe album is uit! En wat voor ’n album. Het is een mengsel van gevoelige + liedjes en liedjes die meer naar de hiphop kant neigen. Geweldig, al helemaal voor de zomer. 

Na het kijken van een paar films geïnspireerd op de jaren zestig ben ik lichte rokken en kant nog meer gaan waarderen. Ook deze ketting heb ik de laatste weken ontzettend vaak aan (ook omdat hij geluk brengt). Ik ben tegen het zeggen dat bepaalde stijlen ”bij me passen” (je kiest toch zelf wat bij je past en dus ben je wat je aanhebt -mijn theorie), maar deze stijl is zeker iets wat ik verder wil ontwikkelen. 

Wat ik ga doen deze vakantie? Chillen, naar Rock Werchter, naar Italië, nog meer chillen, ijsjes eten, een bed bouwen (daarover later meer) en verder laat ik het allemaal op me af komen. 

 

Geef een reactie

