S.H.O.E.S rotterdam

IMG_5087

IMG_5096

IMG_5131

IMG_5127

IMG_5119

IMG_5136

IMG_5116

IMG_5111

In de kunsthal van Rotterdam is vanaf 1 februari de schoenententoonstelling S.H.O.E.S te zien. Ik ben daar afgelopen weekend heen geweest. En ja, er staan behoorlijk veel schoenen. Vrouwenschoenen van 1900 tot nu in alles hoogtes en kleuren. Jammer genoeg mocht je ze niet passen (op Chanelschoenen lopen is echt een van m’n kinderdromen), maar je mocht wel alles fotograferen en natuurlijk zien. De mooiste heb ik eruit gehaald, want er stonden nog veel gekkere of bijzondere schoenen. Mijn favorieten zijn de zwarte wedges die bestaan uit  een soort stroken (op de vierde foto). Om écht een goed beeld te krijgen zou ik zelf naar de tentoonstelling gaan, want het zijn er zo veel! Let op trouwens, wij waren er binnen twintig minuten wel doorheen, dus het is niet geschikt voor een hele dag. Maar in de Kunsthal zijn ook andere interessante tentoonstellingen en anders is Rotterdam gezegend met een Primark (ben ik heen geweest!), dus vermaken doe je je altijd wel.

De tentoonstelling is nog tot en met 11 mei 2014 te zien in de Kunsthal Rotterdam

Geef een reactie

