(very) early spring

IMG_5057

IMG_5003

IMG_4991

IMG_4988

Oké, om nou te zeggen dat het bijna lente is… Maar de zon scheen gisterochtend zo mooi en fel dat ik er spontaan lentekriebels van kreeg! Toen door mijn foto’s van afgelopen tijd bladerde, kwam ik nóg meer kriebelige dingen tegen. Geen truien, maar felle en vrolijke kleuren. Aangezien ik de afgelopen tijd weer foto’s maak en begin te experimenteren met Photoshop (nee, ik ben nog niet zo goed dat ik dingen weg kan photoshoppen) , zal ik vaker foto’s bloggen. Maren Viks is trouwens een blogger die me hiertoe heeft geïnspireerd, de foto’s die ze maakt vind ik echt geweldig. Ze schrijft in het Noors, maar met Google Translate kom ik een heel eind en haar blog gaat toch voornamelijk om haar foto’s! Dus, kijk even, haar blog is zeker de moeite waard en haar lach is aanstekelijk! 

Even terug naar de foto’s: de kwaliteit is soms niet geweldig, I know. Ik kan daar niet zo heel veel aan doen omdat dit nou eenmaal zo’n digitale camera ding is. Als ik buiten ben en er is veel licht, dan zullen er prachtige scherpe foto’s uit komen. Maar binnen met weinig licht? Nah. Toch ben ik niet van plan om mijn camera snel in te wisselen, want hij is heel handig en redelijk klein. Ik heb er trouwens ook niet het geld voor, aangezien ik al mijn geld in het festival heb gestoken waar ik deze zomer heen ga, Rock Werchter. JAA, Rock Werchter! Nu heb ik nog meer zin in de zomer (en de lente). En dan te bedenken dat het vandaag pas 12 februari is..

Eén reactie

Geef een reactie

