say it. say those three words.

IMG_5019

IMG_5021 IMG_5025 IMG_5029 IMG_5031 IMG_5024blackandwhite

ZARA jurkje en jas, Dr martens schoenen

Ik denk dat ik op het punt van stijl gekomen ben waarbij ik inzie dat niet alles perfect hoeft te zijn. Niet alles hoeft goed te passen of te staan. De modewereld is zich ook duidelijk bewust daarvan, zie bijvoorbeeld de oversized trend. Ook blogs staan vol met boyfriend-spijkerbroeken en opa-truien. Het is een teken van emancipatie. Het feit dat vrouwen vaker mannelijke kleding dragen en andersom, geeft aan dat de samenleving veranderd is. Of, in ieder geval de westerse samenleving. Dus, in het kader van oncharmante kleding, zie hier mijn docs. Oncharmant zijn ze zeker (al hebben ze toch wel íets charmants), maar geweldig zijn ze ook. Wat ik vooral leuk vind, is om ze te mengen met andere stijlen. Met een bloemenjurkje bijvoorbeeld. Je krijgt dan iets aparts, de outfit heeft twee verschillende kanten. Het jurkje en de docs.

Achteraf gezien, was mijn eerste maand van 2014 erg deprimerend. Veel school, weinig leuke dingen, koud, ziek, nogal negatief, kortom, een slecht begin van het jaar. Deze maand wordt hopelijk beter, of minstens het weer. Ik roep altijd dat ik hou van de winter, maar dit jaar valt het nogal tegen. Ik heb behoefte aan een beetje zon en vrolijke mensen, maar dat is in januari (en waarschijnlijk ook in februari) moeilijk te vinden. Uiteindelijk heb ik mijn humeur zelf in de hand, maar veel dingen helpen er nou niet echt aan mee. Dit is trouwens ook de reden waarom ik eindelijk weer eens blog, het is een poging om vrolijker en positiever te worden. Guess what? Het is gelukt!

Youth – Daughter

Geef een reactie

