It made me think of you

IMG_4806

IMG_4805

IMG_4804

IMG_4809

 

H&M Divided jurkje & vest, Zara tas, Hema sokken, NYY muts, Clarks schoenen

Ik hoor de herfst overal (regengekletter), ik voel de herfst (regen), ik ruik de herfst (iedereen kent die frisse geur als het net geregend heeft), alles wordt nat = regen = herfst. En whoee! Ik word er (als enige van heel Nederland volgens mij) blij van. Oke, nat worden door de regen is niet fijn en met enorme tegenwind naar school fietsen ook niet, maar toch zit ik al helemaal in de herfst sfeer hoor. Misschien ook wel omdat ik bijna jarig ben, haha. Nóg iets waar ik helemaal gelukkig van word op dit moment (ook als enige volgens mij): pepernoten (of kruidnoten, als je houd van de lelijke benamingen die supermarkten aan deze hemeltjes geven). Waarom doet iedereen toch zo moeilijk over dat de pepernoten nu al in de winkels liggen? Voor mijn part mogen ze het hele jaar in de schappen en het is echt niet de eerste keer dat ze in september er al zijn, dus als je er nu over gaat zeuren ben je een beeeetje  2012, 2011, 2010, 2009 en ga zo maar door bezig.

En nu over naar de orde van de dag, of eigenlijk de outfit van de dag. Ik heb weer eens mijn lievelingskleuren bij elkaar aangetrokken, bordeauxrood, zwart (dat noem ik ook een kleur), zeegroen en donkerblauw. Dit was tegelijkertijd de meest onhandige klerencombinatie die ik in tijden heb aangetrokken. Mijn sokken zakten af, waardoor mijn panty ook afzakt en verder moet ik mijn jurkje de hele tijd naar beneden trekken, waardoor de rest nóg meer afzakt. Ik kan ook niet bukken (jurkje kruipt omhoog), of rustig zitten, of überhaupt normaal ademen (als ik niet mijn buik inhoud krijg ik al snel een ballon-effect). Dus, een leuke outfit, maar een beetje ondraagbaar! 

Het is lang geleden dat mijn blog op zo’n laag pitje stond, maar dit zal de komende tijd helaas niet beter worden, want ik ga het alleen maar nog drukker krijgen. Het is niet anders, de bovenbouw heb ik geloof ik een beetje onderschat, maar ik stop niet lieve lezers! Ik blijf posten, alleen niet heel regelmatig. Ik hoop dat jullie het begrijpen en dat ik niet al te veel volgers verlies. Wil je op de hoogte blijven van de artikelen die ik post, zonder dat je elke dag hoeft te kijken? Volgen met bloglovin’ lijkt me het handigst, maar anders kan het ook via wordpress of mail, zie de balk hiernaast. 

Liefs, Lara

ps: Deze week zal ik een fotodiary bijhouden, dus die kan je volgende week verwachten!

Birdy – Wings

Geef een reactie

