What I throw on my face

IMG_1856

IMG_1853

IMG_1857

Make-up. Ik gebruik het bijna iedere dag, maar ik schrijf er (bijna) nooit over op m’n blog. Ik vind het wel leuk, dat zeker, maar er over schrijven? Nah, dat lijkt me saai. Mijn hartje ligt bij mode, ik gebruik ook eigenlijk elke dag hetzelfde qua make-up en dat vind ik wel prima. Toch lijkt het me wel leuk om de producten te laten zien die ik zoal op mijn gezicht gooi, dit zijn tegelijkertijd mijn favorieten. Misschien maak ik de beauty-fanaten onder mijn lezers hier wel ontzettend gelukkig mee :).

Mijn every-day producten:

– Maybelline The Colossal Volume Express mascara

–  Catrice Absolute Eye Colour: 050 Twinkle in the eye

– Catrice Camouflage Cream: 010 Ivory

– Labello Pure & Natural: Kamille and Calendula

– Clinique Lipstick: Burgundy Bronze

–  Wimperkruller

Liefs, Lara

Flume – Holding on

Geef een reactie

