late summer

IMG_1877

IMG_1870

IMG_1886

IMG_1872

IMG_1888

H&M Jurkje, Zara trui en spijkerjasje, Clarks schoenen, Bershka ketting

Een nieuwe klas, nieuw schooljaar, nieuwe mensen en nieuwe kansen, maar ik zie er gek genoeg hetzelfde uit. De laatste tijd kleed ik me alleen wat soberder (dat vind ik op dit moment leuker), maar daar wilde ik vandaag even verandering in brengen. Misschien blijft het een beetje donker, met zwart en paars, maar de outfit in zijn geheel vind ik een vrolijke uitstraling hebben. Dat leek me wel toepasselijk voor deze laatste paar zomerse dagen. Het donker staat voor de komende donkere dagen en het vrolijke voor deze dagen. Een beetje ver gedacht is het wel, maar tja, je moet toch íets doen in de les?

Wat ook toepasselijk is voor deze warme na-zomerse dagen? Het nieuwe album van John Legend! Mijn favoriet is Made to Love, maar het hele album afspelen is ook heel chill. Fijn na een lange dag school (ik zit er drie keer per week tot half 5… )

Liefs, Lara

ps: Ja, ik weet het, ik heb een hele lange tijd niet geblogd. Het duurde een tijdje voor ik gewend was aan school en al het huiswerk. Vanzelfsprekend komt het de komende weken wel goed met m’n artikelen, maar als ik een tijdje niks heb gepost weten jullie het antwoord: ik heb het vaak te druk met school.

John Legend – Made to Love

Geef een reactie

