the sky is getting darker

IMG_4714

IMG_4717

IMG_4730

IMG_4741

H&M vest & blouse, Pieces broek, Oorbellen uit Portugal & Bijou Brigitte

Dit, wat ik vandaag aan had, is een typisch voorbeeld van mijn stijl. Simpel, chic en donkere kleuren. Ik wissel vaak af, maar als het erop aankomt zijn deze outfits de kleren waar ik me het beste in voel. Een beetje voorspelbaar misschien, maar in deze tijd is zo ongeveer alles in de modewereld al eens uitgevonden (en opnieuw uitgevonden), dus echt vernieuwend vind ik mode niet. Dat betekent niet dat mode niet geweldig is trouwens, mode is fantastisch. Ja, gewoon fantastisch. Met deze titel wil ik niet alarmeren dat er een grote storm op komst is, het weer is alleen wat minder mooi dan eerder deze week en ik vond het wel mysterieus klinken haha.

Ik kwam vandaag deze quote tegen via beautylab.nl en ik vond dat ik hem even aan jullie moest delen. Woorden die je zegt of schrijft (ook via internet) kunnen iemand erg kwetsen of een slecht gevoel bezorgen. Gelukkig is het mij nog nooit overkomen, maar toch vind ik het een mooie quote die simpel maar duidelijk uitdrukt waar je op moet letten als je iets zegt/schrijft. Zo worden onnodige gekwetste harten gespaard. Think before you speak.

Liefs, Lara.

White Lies – Farewell to the fairground

Geef een reactie

