stop talking and look at the sky

IMG_4705

IMG_4703

IMG_4706

Zara bag and jacket, Tipster jeans, Monki shoes, Belt from my mom.

Ik ben een denker. Ik denk meer dan dat ik zeg en zeg niet alles wat ik denk. Je zou het als iets positiefs kunnen zien, maar ik vind het een negatieve eigenschap. Het maakt me verlegen, of laat me verlegen lijken. Gevoelens verwoord ik beter op papier en praten doe ik het liefst over luchtige dingen. Deze vakantie had ik niks opgeschreven over mijn gevoelens en gedachtes en jezus, wat voelde ik me ellendig! Heel gek, maar eigenlijk kan ik dus niet zonder dingen opschrijven. Toen ik na twee weken tóch eens wat dingen op een rijtje zette op papier, ging het opeens veel beter met alles. Ongelooflijk, ik ben dus verslaafd aan schrijven.

Goed, ik weet dat het bovenstaande verhaal niet zo veel te maken had met de outfit die weer dáárboven stond, dus die zal ik nog even toelichten. Ik heb de monki-creeper-dingen aan en die heb ik simpel gecombineerd met een beetje neutrale kleuren. Nu ik de foto’s terugkijk lijkt het broekje wel erg kort, maar dat viel in het echt nog reuze mee. Verder draag ik een van mijn favoriete jasjes (geleend maar nooit teruggeven van mijn moeder) en mijn nieuwe tas van de Zara, waar ik echt heel blij mee ben. Ongelooflijk hoeveel spullen er in dat ding passen en hoe hij een outfit helemaal kan afmaken. Zara heeft me weer een nieuwe schatje bezorgd.

Liefs, Lara.

Ed Sheeran – U.N.I

Eén reactie

Geef een reactie

