tavira, portugal

IMG_4604

IMG_4619

IMG_4607

IMG_4605

IMG_4608

IMG_4599

IMG_4597

H&M rokje, Hema top, Sasha sandaaltjes, Asos zonnebril

Ola, Ik ben weer terug uit Portugal! En het was helemaal geweldig! Portugal is zo’n mooi land, de mensen zijn ook ontzettend aardig en relaxed en het weer is natuurlijk ook niet verkeerd. Blijkbaar werd het weer in Nederland net nadat ik weg was opeens veel beter, maar dat weer is (een soort van) drie weken lang gebleven zodat ik nu ik terug in Nederland ben, nog even kan genieten van het weer. Het is namelijk al augustus. AUGUSTUS. Dat is één maand vóór de herfst. Wat moet ik daarvan denken? Ik zie er niet tegenop, eigenlijk helemaal niet. Ik hou eigenlijk wel van kou en grauw (niet van plensweer, dat dan weer niet). Deze week zorg ik ervoor dat er weer wat leven op mijn blog zal komen en dat worden vooral zomerse foto’s. Ik ben er tijdens deze vakantie achter gekomen dat ik foto’s maken heel inspirerend vind en dat ik vaker gewoon random foto’s wil maken. In de zomer gaat dat het makkelijkste, vanwege het licht. Over een week ga ik alweer op kamp in Friesland, dus deze week is een soort ”tussen” week, tussen twee vakanties.

De foto’s zijn gemaakt op een balkonnetje van een kunstenaar in Tavira, een stadje in het zuiden van Portugal. Vooral de stoel die hij had opgehangen aan de muur en waar hij een plant in had gestopt vind ik heel gaaf en leuk bedacht. Hij had trouwens ook een winkeltje waar hij zelfgemaakte spullen verkocht en daar heb ik een paar oorbellen gekocht waar ik helemaal weg van ben.

Een minpuntje van deze vakantie was toch wel dat toen ik daar was, ik Amsterdam en mijn vrienden op sommige momenten iets te veel miste, op een manier die je dag kan verpesten. En nu ik in Nederland ben wil ik zo graag weer terug! Elke dag zon, zee, strand, zwembad.. gelukkig heb ik daar veel foto’s gemaakt, waar ik bij kan wegzwijmelen.

Tot iets sneller dan het vorige artikel, ik heb het bloggen gemist!

Liefs, Lara

Rudimental – Powerless feat. Becky Hill

Geef een reactie

