new in | monki shoes

IMG_4359

Monki Schoenen

Gisteren bedacht ik me dat ik, voordat ik op vakantie ga, nog even naar de stad moest gaan om nog een klein beetje van de zomersales mee te pikken (figuurlijk pikken natuurlijk haha). Ik wilde nog een leuke strandtas vinden, maar in plaats daarvan vond ik een paar schoenen: ze deden me denken aan creepers, alleen dan iets minder creepy. Eigenlijk zaten er koraalroze veters in, maar die vond ik niet zo leuk en heb ik dus vervangen voor zwarte. Ik kan er nu nog niet op lopen omdat mijn voeten vol blaren zitten door mijn paarse DIY ballerina’s die ik had gemaakt, het is nog nooit zo erg geweest bij mij! Resultaat is dat ik eigenlijk alleen maar op slippers kan lopen, maar ik haat slippers en ik heb ook maar 1, lelijk, paar. Dus nu zit ik in een schoenencrisis. Jeetje, wat ben ik blij dat ik een blog heb om al mijn mode ditjes en datjes op te schrijven, anders zou iedereen om me heen gek worden van al mijn gepraat erover (dat worden ze eigenlijk al). Ik heb verder in een opwelling ook nog mintgroene mascara bij de H&M gekocht, nadat ik deze review had gelezen. Ik heb hem gisteren op mijn wimpers gebruikt en ik moet zeggen dat ik niet zo’n fan ben. Als make-up mijn zwakkere punten eerder versterkt dan mijn sterke punten ben ik gauw klaar met dat product. Make-up is in mijn ogen om jezelf ”mooier” te maken en met deze mascara ben ik net een clown (ik bespaar jullie de foto’s). Misschien ooit leuk voor carnaval (als ik dat ooit ga vieren) en anders geef ik hem aan een vriendin met blond haar, bij haar zal het denk ik beter staan. Maaaarr, ik praat veel te veel over één mintgroene mascara, er zijn meer dingen op de wereld. Zoals deze geweldige schoenen a.k.a nepcreepers. Het leven kent veel ware liefdes.

Liefs, Lara.

Marteria – Lila wolken

Geef een reactie

