playing with fire

IMG_4322

IMG_4311

IMG_4317

IMG_4320

H&M divided jurkje | Clarks schoenen

Dit is wat ik woensdag droeg naar het laatste schoolfeest van het jaar. Behalve de schoenen (deels) dan. Ik had drie (!) paar schoenen mee naar dat feest. Deze zwarte schoentjes, hakken die onmogelijk zijn om op te lopen en nog een paar gympen. Bij de binnenkomst kwam ik vol goede moed (en met een beetje een overdressed gevoel) de zaal in, maar ik zag na een kwartier al van de hakken af en ik wisselde ze af voor deze fijn lopende schoentjes. Het feest (na de schoenenswitch) was wel geslaagd. Ik heb leuker meegemaakt, maar over het algemeen was het leuk. En nu dan eindelijk vakantie! Wacht, dat is nu wel duidelijk bij jullie, dat vertel ik al drie artikelen achter elkaar. Laat me nou maar, ik voel me vrij. En ja, dat sloeg nergens op, maar ik ben geïnspireerd door al die Amerikaanse Youtubers die gisteren heel blij deden over de datum van die dag, 4 juli.

En opeens heb ik zin om te koken! Oke niet helemaal opeens, ik denk dat ik een suikerbehoefte heb nu, haha. Ik heb mezelf afgesproken dat ik minder met suiker, maar misschien maak ik vanavond wel een uitzondering. De uitzondering, omdat ik vrij ben (dat was ik altijd al, maar dat laten we even achterwege).

Door de vakantie is mijn tijdsbesef (nu al) weg, maar het is vandaag vrijdag. Het begin van het weekend. Normaal gesproken ben ik nu ongelooflijk moe aan het genieten/feesten van het weekend. Maar nu is het eigenlijk voor bijna 2 maanden oneindig weekend. Dit is het leven. Jazeker. En over zeven dagen ga ik al voor drie weken weg naar Portugal! Whoeee!

Liefs, Lara.

Mr. Probz – Waves

  1. Rosie

    Je ziet er echt heel mooi uit, staat je goed en mooie foto’s ook zeg! Je hebt zo’n mooie haarkleur!

    Misschien vind je het leuk om mee te doen met mijn linkparty vandaag? Ik organiseer een soort van blogfeestje waar je elke zondag reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super tof toch ?!:) Als je zin hebt om mee te doen ben je van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie

Geef een reactie

