primark autumn ’13

primark1

primark4

primark2

Misschien is er, net nu de zomer écht begonnen is, niet echt behoefte aan herfstkleding. Maar, toen ik deze foto’s van de herfstcollectie van de Primark op internet vond, moest ik ze wel delen. Wat staan er prachtige dingen tussen! Dat baseball jasje met paarse nepleren mouwen, die roze jas, de rest. Geweldig. De laatste keer dat ik in de Primark ben geweest is zo’n drie jaar geleden en ik weet nog dat ik gek werd van de drukte, maar voor deze items waag ik me wel in die menigte mensen. Herfstkleding is sowieso meestal mijn favoriet. En dat komt goed uit, want de herfst zelf staat niet op mijn leuke dingen-lijstje (als ik die had).

Gisteren had ik dan mijn laatste schoolfeest van dit jaar en nu hoef ik officieel zeven weken niet naar school. Heel raar om te beseffen, nog raarder: ik ga over tien dagen voor drie weken weg naar zonnig en warm Portugal! Dat wordt een hele verandering met Nederland, maar ik heb er ontzettend veel zin in! Morgen komt trouwens de outfit online die ik droeg naar het schoolfeest.

Liefs, Lara.

James Blunt – 1973

Eén reactie

Geef een reactie

