don’t worry, be happy

IMG_4199

IMG_4208

IMG_4198

IMG_4200

IMG_4210

IMG_4196

Nike schoenen, Zara jasje, Only trui, Sissy boy broek

Finally, ik heb vakantie! En nog een heel fijn nieuwtje: ik ga over naar 4 gymnasium! Ik ga naar de bovenbouw! Aan de ene kant geweldig en er gaat veel veranderen. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ik volgend jaar niet meer in m’n vertrouwde leuke klasje zit, maar misschien was het ook wel gewoon tijd voor wat verandering. Maar ik stop nu met over dat alles praten schrijven, ik heb tenslotte vakantie. Een gelegenheid om van te genieten, te bloggen, geweldige dingen te doen en nieuwe dingen te doen.

Sinds een week wil ik ze al een blog zetten. Elke keer dat ik ze aanhad (en dat was bijna elke dag), dacht ik aan de incompleetheid, omdat ik ze nog niet op mijn blog had laten verschijnen. Ik bedoel natuurlijk mijn nieuwe Nike’s. Ik had ze op internet gezien en met een beetje Sherlock werk heb ik ze hier in Amsterdam gevonden, in een skateshop. Blij dat ik was! Eigenlijk een beetje gestoord dat sommige mensen zo gelukkig kunnen worden van schoenen. Na een paar dagen begonnen ze wel pijn te doen aan mijn hiel, misschien zijn mijn voeten sneakers niet meer gewend..

De rest van de outfit komt uit mijn moeders kledingkast. Zij vind het helemaal niet erg dat ik zo ongeveer al haar kleding leen en ze een maand later terug geef. *kuch kuch*. Er zitten nou eenmaal geweldige dingen in die kast, vooral dit Zara jasje. Oh god ik vind dat ding zo geweldig, die kleuren *droomt weg* Haha, dankje mam. :)

Liefs, Lara.

Geef een reactie

