news

IMG_4130

Kijk, hierboven zie je een plant. Gezien? Oke, dankjewel voor de nutteloze aandacht (hopelijk vond je de foto nog enigszins mooi).

Mijn layout is veranderd! Ik vond mijn vorige leuk, maar ik vond hem toch net niet helemaal kloppen qua verhoudingen en daarom heb ik maar iets nieuws geprobeerd. Ik vind de meeste layouts hier op wordpress erg tegenvallen en niet erg geschikt voor een fashionblog, maar meer een schrijfblog ofzoiets. Verder heb ik niet zoveel kennis van html en dat soort dingen en daardoor gaat helemaal zelf een layout maken een beetje moeilijk. Anyway, ik hoop dat jullie blij zijn met deze switch, misschien verander ik morgen weer naar de oude, ik verander nogal snel van mening (soms te snel au). Bij deze wil ook even mee de delen dat ik de wat ”diepere” kant op wil en daarom zullen mijn titels en post misschien wat vager zijn, want ja, daar heb ik zin in. Ook dat kan zo weer veranderen, zie hierboven. Wat willen jullie eigenlijk graag zien of lezen? Laat het achter in een reactie, ik ben benieuwd. Ik snap het als je niks van deze post begrepen hebt (dat is stiekem de bedoeling)(schaam je als je het wel begrepen hebt)(grapje)(teveel haakjes).

Liefs, Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

