Outfit | the blue coat

IMG_4064

Eindelijk heb ik een donkerblauwe mantel gevonden, nog wel op de ijhallen! Sinds ik hem voor 5 euro (!) had gevonden en ik hem gelijk na aankoop had aangedaan, is hij als ik naar buiten ga m’n beste vriend. Hij werkt tegen kou en wind, niet zo tegen regen. Maar ik denk dat dat een teken is dat het water in de lucht ons de komende tijd met rust zal laten en zal plaatsmaken voor some sunny days. Want stiekem hoop ik natuurlijk dat ik mijn leuke jas niet aan hoéf te doen.

De ijhallen heb ik sinds kort ontdekt doordat we kleding moesten vinden voor een modeshow voor school. Het is een hele grote vlooienmarkt waar ontzettend leuke dingen te koop zijn. Echte vintage dingen, maar ook gewoon dingen van de vorige Zara-collectie. Er ligt natuurlijk veel meuk, maar daartussen kan je hartstikke leuke dingen vinden voor een fijne prijs. ZO heb ik de broek en de jas vorig weekend daar gekocht, maar toevallig heb ik de hakken een paar maanden geleden ook daar gekocht!

Even voor de duidelijkheid, ik loop in het dagelijks leven vooral NIET op deze hakken. Ik kan er maximaal 10 minuten op lopen en 5 minuten erop staan, daarna zijn mijn voeten zo goed als verlamd en heb ik het gevoel dat ze er elk moment af kunnen vallen. Geen fijn gevoel en zo jammer, want verder vind ik deze hakken zo leuk! Maarja, zulke hakken naar school dragen is misschien ook een beetje teveel voor een veertienjarige. Nee misschien ook niet, wanneer is mode nou ooit ”teveel” en ”te leuk?”

Ja, ik weet dat dit cola-blikje ontzettend cool is. Cola en my Clue of Style ineen, wat wil je serieus nog meer in het leven?

Jas – Zara (ijhallen) | Blouse – Zara | Broek – Pieces (ijhallen) | Schoenen – Atmosphere

IMG_4068

IMG_4063

IMG_4065

IMG_4072

IMG_4074

IMG_4077

Liefs, Lara

Geef een reactie

