Outfit details | ten thousand hours

IMG_3841

Ik heb iets nieuws bedacht! Op veel dagen besteed ik meer tijd aan mijn outfit zelf dan aan accessoires, ik vergeet ze gewoon vaak. Soms heb ik echter het tegenovergestelde, dan is mijn outfit niet zo bijzonder en heb ik meer tijd aan de details besteed. Dus toen ik zo’n dag had deze week floepte opeens een nieuwe categorie in m’n hoofd: outfit details. Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast over dit idee als ik!

Vandaag ging ik voor alleen maar zilveren sieraden. Al vind ik goud en zilver samen makkelijk kunnen, toch vind ik vaak iets niet kloppen als ik goud en zilver samen draag. Daarom draag ik ze meestal toch apart en dan vooral zilver vanwege mijn koele ondertoon. Ik ben echt dol op m’n nep Helix piercing, of heeft zoiets een ”echte” naam? Ooit wil ik misschien een echte piercing daar, maar voor nu hou ik het even op dit soort leuke dingetjes, aangezien ik net een tweede gaatje heb. In mijn tweede gaatje heb ik een simpel knopje en in mijn eerste een vlindertje. Ik zou zeggen, ”lekker fris allemaal”, maar dat klinkt eigenlijk echt niet haha.

Aan mijn arm heb ik een armbandje dat ik ooit voor kerst heb gekregen, hij brengt me geluk tijdens alle toetsen die ik moet maken deze laatste weken en ik vind hem ook gewoon prachtig. Het kleine stoffen bandje is er één die mijn zusje heeft gemaakt van wol, hij brengt geluk als hij er afvalt.

Mijn nagels hebben jullie ook al gezien in deze outfitpost, de basis is wit en daar overheen heb ik met een spons neonroze nagellak gesponst. Klik hier voor een duidelijkere uitleg dan de mijne =3. Verder heb ik om m’n nek een simpel kettinkje gedaan.

IMG_3825

IMG_3824

IMG_3819

IMG_3827

Ik heb alles cadeau gekregen behalve de nep-helix-piercing, die is van de River Island.

Liefs, Lara.

ps: Ik heb een inspiratie-tumblr aangemaakt! Die vind je hier.

  1. Rosie

    Leuk idee, ik vind je earcuff en je nagels echt tof :D!

    Als je het leuk vindt: ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Je kunt hier reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super tof toch? Als je zin hebt om mee te feesten ben je van harte uitgenodigd!

    liefs van Rosie!

Geef een reactie

