Outfit | Today is a cozy tiger day

IMG_3849

IMG_3855

IMG_3859

IMG_3871

Zara blouse en broek| Pieces infinity sjaal

Hmpf. Ik ben moe vandaag en misschien stralen de foto’s dat ook een piesie uit, ook misschien wel leuk voor een keertje. Ik was de afgelopen dagen al moe i.v.m een heel zwaar latijn proefwerk, maar gisteren ging ik ook nog eens logeren bij een vriendin. Niet zo slim misschien, maar na alle stress was dat wel heel fijn en leuk! Op dit moment hoor ik buiten harde onweer en ik hoop dat iedereen gisteren goed genoten heeft van het prachtige weer, want er komen weer een paar cozy sweaters dagen aan. Misschien wel beter ook, dan kan ik me goed concentreren op alles wat ik nog moet doen voor school. Ik droom van al die leuke picknickmiddagen, stranddagen en zwoele zomeravonden die er deze zomer vast komen! Ik weet dat veel van mijn lezers in hetzelfde drukke schoolstadium zitten, hou vol! Je bent er bijna! Straks heb je vakantie!En dat was wel weer genoeg motivatie voor vandaag, ik ga verder met schooldingen die me niet interesseren (wat ben ik toch een zeur de laatste tijd).

Liefs, Lara

Geef een reactie

