Outfit | Another skort outfit

IMG_3713

In deze drukke tijden vol proefwerken, projecten en huiswerk heb ik weinig tijd om te bloggen óf om uberhaupt leuke outfits te bedenken. Maar, ik meld jullie bij deze dat ik wel nog leef en dat ik over een maand vakantie heb (= veel blogtijd, ookal wil ik mezelf in de vakantie geen verplichtingen geven). Deze laatste weken zijn dus nog even doorbijten, maar gelukkig is het géén mooi weer en daarmee is tenminste één afleiding van de baan gehaald: naar buiten gaan. Wel draag ik de laatste tijd veel rokjes, of, zoals nu, een skort.

Heb ik jullie al verteld dat ik helemaal verknocht (dat is een woord toch?) ben op mijn skort? Ik denk dat hij niet echt iets nieuws is voor de meesten van jullie, er staat op bijna elke fashionblog wel een skort-outfit. De eerste keer toen ik van dit skort-principe hoorde dacht ik meteen aan mijn hockeyrokje: niet perse mooi, maar wel handig. Maar deze skort heeft het, vind ik, allebei. Mooi én lekker zittend. Ik hoef me geen zorgen te maken over het afzakken van mijn panty of het bukken, óf dat de wind ervoor zorgt dat mijn rokje helemaal opwaait, horror! Nee, met deze skort ga ik zorgeloos door het leven. Trouwens, mijn sleehakken hebben hetzelfde principe: mooi en lekker zittend.

Zara skort | Hema top | Asos sleehakken | Zara spijkerjasje | H&M zonnebril

IMG_3708

IMG_3707

IMG_3706

IMG_3705

IMG_3700

IMG_3698

Liefs, Lara.

  1. Pingback: Outfit details | ten thousand hours | my Clue of Style

Geef een reactie

