Outfit | Let’s wear a skort.

IMG_3615

IMG_3613

IMG_3617

IMG_3618

IMG_3620

IMG_3626

| Zara skort en shirt | Sasha laarsjes |

En daar is post nummer 101, na post 100 begint het bloggen pas echt, heb ik ooit een keer gehoord. Ik weet niet of dat waar is, maar de vorige honderd berichten vond ik ook al leuk om te schrijven en te maken, dus dan zullen de volgende honderd al helemaal geweldig moeten zijn! Maarja, ik heb ‘maar’ honderd-en-een-berichten dus wat zal ik zeggen? Vandaag zien jullie weer un ensemble, een outfit. Als ik eerlijk ben vind ik dit meestal de leukste artikelen, haha, terwijl ze meestal toch best simpel zijn. Zelf haal ik de meeste inspiratie uit outfits van anderen, dus misschien ligt het daaraan.

Misschien is het brokje (broekje en rokje ineen) of de ”skort” van de Zara onderhand een beetje standaard, maar omg, wat vind ik dit toch een geweldig rokje/broekje! Ik hou van het minimalistische tintje en combineren gaat prima. Ik denk dat mijn stijl steeds minimalistischer wordt trouwens, maar niet helemaal hoor, ik hou ook veel van kleur.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn outfit met de skort vinden en als je meer outfits met dit kledingstuk wilt zien, dan raad ik je aan om te kijken op lookbook.nu, die site staat er vol mee! De skort en het shirtje heb ik samen dit weekend in de Zara gekocht. Wat is de collectie van dit jaar leuk zeg! Ik vind Zara dit jaar leuker dan H&M, jullie? Als je die twee überhaupt kan vergelijken.

Ik kamp de laatste dagen met een klein slecht gevoel in mijn maag, het gevoel dat ik nu eindelijk eens een naam moet vinden die ik écht helemaal te gek vind voor mijn blog. Natuurlijk, deze naam is niet verschrikkelijk. Maar er mist iets en ik moet er snel achter zien wat, want anders word ik én gek én dan kan natuurlijk nooit een domeinnaam kopen en dat wil ik echt graag!

Dat waren alle dingetjes die ik even met jullie wilden delen, hopen worden jullie blij van mijn outfit en hebben jullie een leuke dag gehad.

Liefs, Lara.

  1. Myrthe

    Ik moet er nog even aan wennen, maar ik vind ‘m best leuk, je short. Vooral op de manier hoe je ‘m hebt gecombineerd, staat leuk zo! En leuk dat je op de 101 artikelen zit, ik vind dat je begint met bloggen vanaf je eerste artikel hoor haha! Ik vind Zara en H&M beide erg leuk, maar ik kom vaker bij de H&M dan bij de Zara, maar dat komt omdat de H&M hier dicht in de buurt is en de Zara niet. Ik had precies hetzelfde met de blognaam, maar de meesten vinden toch dat ik mijn blognaam moet houden omdat iedereen ‘m nu kent, dus ik denk dat ik ‘m toch maar hou. :)

  2. Saskia

    Eigenlijk vind ik het wel heel erg leuk gecombineerd! Ik vind die skorts ook erg leuk en inderdaad: Zara is een stuk leuker dan de H&M. Ik loop daar de laatste tijd veel liever naar binnen.
    Ik volg je nu :)

Geef een reactie

