100ste artikel! Terugblik!

IMG_2084h

Vandaag is het 14 mei. Nou, geweldig meid, denken jullie vast. En het ís ook geweldig, want vandaag post ik dan eindelijk het honderdste artikel op my Clue of Style! 100 berichten zijn er op deze blog terechtgekomen, maar welke vond ik het leukste om te schrijven en/of het best gelukt? Dit artikel leek me een goede gelegenheid om eens terug te blikken!

Ik schreef op 21 april 2012 als een van mijn eerste artikelen het artikel ”Concentration camp”. Dit was een fotoserie geïnspireerd op de concentratiekampen in de tweede WO (volgens mij klopt ”concentration camp” niet, haha). Nog steeds vind ik het hele mooie foto’s en Noor kan met haar gezicht uitdrukkingen veel zeggen. * Concentration camp *

IMG_0593

Op 1 juni verscheen er een bijzonder artikel op mijn blog, ik stond op de voorkant van een tijdschrift! Ik stond twee maanden op de voorkant van het Hoe Overleef Ik tijdschrift. Al was ik niet blij met het resultaat van de voorkant (te veel blush en gewoon geen leuke foto), toch vond ik het een superleuke ervaring en misschien heb ik er wel iets aan in de toekomst. Mijn blog werd ook genoemd in het tijdschrift! * Op de cover van het Hoe Overleef Ik tijdschrift! *

IMG_1617

Op 12 juni schreef ik over een DIY die ik had uitgevoerd. Ik had mijn blauwe schoenen omgetoverd tot groene glitter allstars. Ik heb ze nog steeds en ook al draag ik ze niet vaak, ik ben wel dol op ze! * I have glittered my shoes *

012

Op 31 juli heb ik een verslag geschreven over een dagje Antwerpen, met vooral foto’s van de gebouwen. Antwerpen vond ik qua architectuur een hele mooie stad en shoppen kan je er ook goed (ook al heb ik de winkels alleen van buiten gezien, ze waren namelijk dicht) :(. Als ik de foto’s zie komen de mooie beelden weer naar boven. * Antwerpen. *

IMG-20120729-01085

Op 29 september was ik net een dag veertien en natuurlijk kwam er een paar foto’s van mijn sweet fourteen online. Ik heb een geweldige dag gehad, een camera gekregen waar ik goed mee kon bloggen en ik was ein-de-lijk veertien geworden! * Sweety fourteen! *

046

Een paar dagen later, op 1 oktober, liet ik mijn dagelijkse make-up zien. Wauw, alles is erg veranderd zeg! Ik denk dat het tijd is voor een update. Die kunnen jullie dus snel verwachten. Dit was een van de eerste artikelen met mijn nieuwe camera en ik had iets uitgeprobeerd met een spiegel. * My weapons of make-up. *

110 bewerkt

”Wake up the happiness” schreef ik op 26 december, vlak voor ik op vakantie ging naar Frankrijk. Waarom dit artikel in dit rijtje staat? Het was mijn laatste artikel van 2012, de foto’s vond ik echt goed gelukt en de outfit ook. * Wake up the happiness. *

314

Dit artikel vond ik een van de leukste om te maken en daarom kwamen er ook meer van deze soort. Ik heb het over het artikel op 24 januari 2013, een collage van leuke kleding die ik op internet had gevonden. Ik vond het gewoon heel leuk om alles bij elkaar te zoeken en er iets moois van hopen te maken. * Kiss me on the first date. *

1828

Ik was blij dat ik in dit artikel eindelijk even mijn verhaal over mijn ”vriendschapslijn” kon uitleggen. Ik hoop dat veel meiden zich hierin konden identificeren en dat ik niet de enige was, haha. Verder vond ik de outfit zelf goed gelukt en de foto’s waren op een van mijn favoriete locaties gemaakt. Geplaatst op 24 februari. * Outfit | Tie dye meets New York. *
IMG_2548

In de maand maart had ik een uitschieter qua artikelen, ik had er gemiddeld zo’n twee per week gepost, wat best veel was voor mij op dit moment (op dit moment probeer ik 3 keer per week te halen, wat volgens mij aardig lukt). Ten eerste postte 3 lente outfits: Lentesymbool, Disneybunny en Pasen ontmoet Pastel. Verder bestond mijn blog 1 jaar, poste ik een recept voor wentelteefjes, een TAG, een what’s in my bag en een zonnige foto. Deze maand was goed gelukt!

Niet zo lang geleden, in april, schreef ik een waarschijnlijk herkenbaar artikel over het wat-moet-ik-aan-dilemma. Je weet wel, dat probleem dat je niet weet wat je aan moet doen als je ’s ochtends voor de kast staat. Ik deelde in dit artikel mijn tips en ervaringen om van dit probleem geen olifant te maken! * Het ”wat moet ik aan?!” dilemma. *

IMG_2862

En we zijn aangekomen in de maand waar we nu zijn, de maand dat dit bericht wordt gepost. Over honderd berichten komt er weer even een opfrissing va wat er allemaal is gebeurd en geschreven op le blog de Lara. Op naar de volgende honderd! En die erna! En die daarna! En laat ik gewoon voor altijd doorgaan met bloggen, totdat het saai wordt of vervelend (ik denk niet dat dat snel gebeurd).

Liefs, Lara.

Geef een reactie

