Ordered | ASOS sunglasses and dress

image1xxl

Ik heb eindelijk de perfecte zonnebril gevonden! En wel op ASOS.com. Misschien hebben jullie het artikel gezien met de verschillende zonnebrillen, dat ik een paar weken gelden heb gepost. Hierin had ik geschreven dat ik graag een Rayban wilde, maar dat ik nog twijfelde omdat ik eigenlijk niet zoveel geld wilde uitgeven aan een zonnebril (omdat ik die bijna nooit draag). Gisteren zag ik dan eindelijk een geweldig paar: ronde glazen en madeliefjesprint, BINGO. In de avond heb ik ze gelijk besteld, want ik wilde vorige week ook iets bestellen, maar dat bleek na 1 dag al uitverkocht te zijn, dus deze keer wilde ik op tijd zijn. Iets kopen via internet heeft iets magisch, het wachten op je pakketje en het moment dat het pakketje wordt bezorgd voelt net als kerst of mijn verjaardag, alsof ik een cadeautje heb. Ik kocht ook nog een simpel groen jurkje erbij (zie hieronder), omdat ik toch al een bestelling plaatste en omdat ik denk dat mijn nieuwe zonnebril hier heel goed bij zal staan. Yeshh, internetcombinaties ♥. Als het goed is komt mijn pakketje met de gratis verzending (GO ASOS), woensdag aan en dan zien jullie ze natuurlijk als eerste.

Liefs, Lara.

image1xxl (1)

Geef een reactie

