Outfit | Green is my thing

IMG_3589

IMG_3582

IMG_3586

IMG_3583

IMG_3578

Trui – Superstar | Oorbellen – Rommelmarkt | Rokje – H&M | Laarsjes – Sasha | Tas – Onbekend

De laatste dagen heb ik opeens ontzettend veel zin om nieuwe outfits te bedenken, vooral gisteren, nadat ik een nieuwe zwarte trui had gekocht die werkelijk voor een ontploffing aan inspiratie zorgde. Dus daarom een outfitje op m’n blog, niets bijzonders, aangezien ik outfits wel het meest op m’n blog heb staan. Ik ben echt verzot op kraagjes, zo ook op het kraagje op mijn trui. Ronde kragen, hoekige kragen, studs op kragen, kleurige kragen, alle soorten kragen. Geen idee wat ik er nou zo leuk aan vind, maar blijkbaar is het echt een dingetje in mijn stijl (een ”clue”?). Ik geniet nu volop van mijn tweede week vakantie, die wat rustiger is dan de eerste (de week waarin ik ging rondtrekken en kamperen met mijn vader en zusje). Over een paar dagen moet ik helaas aan het werk voor school. Ik moet best veel inhalen en werken als ik over wil gaan. Ik maak me er gelukkig niet zo’n zorgen om en vooral niet nu, in de vakantie. De helft van Nederland is al naar school als ik het goed heb begrepen. Dus bij deze wens ik de mensen die morgen naar school moeten heel veel plezier toe, gheghe. Toen ik gisteren in de stad was, zag ik trouwens ook nog een shirtje met roze neon. Ik twijfelde, dus ik heb hem niet gekocht. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, neon. Neon geel vind ik echt heel cool staan met zwart en ik heb hele leuke neonblauw allstars gezien, maar neon-roze is bij nader inzien toch niet mijn ding (neon-groen trouwens ook niet). Welke dingen zijn wél mijn ding en staan op mijn wishlist? Dát zie je in de volgende aflevering (het volgende artikel *kuch kuch*) van my Clue of Style!

Liefs, Lara.

Geef een reactie

