Outfit | Hello holiday

IMG_3528


Aaaaand, I’m back! (en getransformeerd in framboos, ik ben helemaal verbrand..) Mijn blog kwam de laatste dagen op een laag pitje te staan, omdat ik op vakantie was in Duitsland. Foto’s heb ik daar niet echt gemaakt, aangezien we gingen reizen per fiets en de omgeving niet zo ongelooflijk bijzonder was om te fotograferen. Misschien laat ik in een klein artikel wat foto’s zien, maar verwacht er niet teveel van. Wel heb ik m’n outfit van de warmste dag voor jullie. Want, eindelijk was het korte broeken weer, heerlijk! Zoals jullie misschien wel al weten: ik hou er van bordeauxrood. Ik werd daarom erg blij van het feit dat mijn rode teennagels matchten met mijn hemdje (niet dat het opvallend was, niemand merkte het op). Credits gaan naar m’n zusje: wat heeft ze toch weer mooie foto’s gemaakt! Klik verder voor de rest van de foto’s.

Hemdje en Broekje H&M | Spijkerjasje Zara | Armbandje Koninginnedag

♥♥♥

IMG_3529

IMG_3543

IMG_3522

IMG_3539

IMG_3541

Hoe is jullie vakantie?

Liefs, Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

