Favoriete films van het moment

PicMonkeyjj

Om de laatste paar koude en natte dagen door te komen en omdat ik ziek ben geweest heb ik de laatste tijd veel films gekeken, films die ik leuk vond, films die ik wat minder vond én films waar ik helemaal gek op ben geworden. De films uit de laatste categorie bespreek ik in dit artikel. Zelf vind ik het altijd leuk om te lezen wat voor films anderen leuk vinden en zo ben ik op dit idee gekomen. Hopelijk geeft het jullie wat film-spiratie! (De laatste tijd ben ik op de een of andere manier gek op inspiratie vervormen met een ander woord: springspiration, fashspiration, intospiration, geen idee waarom.)

Dear John

dear john

De meeste films die ik kijk zijn nogal romantisch, zo ook Dear John. Deze film gaat over een soldaat, John, in het Amerikaanse leger, die tijdens zijn vakantie een meisje ontmoet. Ze worden verliefd en de komende twee weken die John en zij met elkaar doorbrengen zijn de beste van hun leven. Maar daarna moet John weer het leger in en zij moet weer verder met haar studie. Ze zien elkaar heel lang niet, maar blijven wel brieven schrijven. Toch kan het natuurlijk niet anders dan dat het een keer fout gaat. Jammer van het einde, maar verder vind ik het een hele mooie film.

Huilen? Ja Lachen? Nee Nog een keer kijken? Ja

Alles is familie

alles_is_familie_58092174_st_1_s-high

Alles is familie is een heerlijke familiefilm, zoals in de titel al staat. Mede dankzij Benja Bruijning is deze film echt een all time favorite. Hij duurt twee uur en zelf al kijk ik hem voor de honderdste keer, dan is hij nog niet saai (Nouja, de tiende keer dan). Echt aanrader voor alle leeftijden, ik wordt altijd helemaal blij van deze film :).

Huilen? Ja Lachen? Ja Nog een keer kijken? Ja!

The last song

the_last_song02

Dit is wederom een ultra romantische en ook nog dramatische film, met Miley Cyrus en Liam Hemsworth (die nu in het echt ook een stel zijn) in de hoofdrol. Dit is wel een film met een hoog ”alles gaat fout en daarna komt alles weer goed” gehalte, maar dan net wat anders dan normaal. Deze film is niet voor niks een favoriet van mij, zeker een aanrader.

Huilen? Ja Lachen? Ja Nog een keer kijken? Ja, maar na de tweede keer is het wel genoeg geweest

Remember me

64878010

Een hele dramatische film die al goed begint met een moord en ook eindigt met de dood (heb ik nu teveel verklapt?). Je voelt de hele film lang aan dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, maar wat? Dat blijft een raadsel (tot je het einde hebt gezien natuurlijk). Terwijl je in spanning afwacht tot het einde zie je een prachtige chemie tussen Tyler (Robert Pattinson) en Ally (Emilie de Ravin), die elkaar steunen en de liefde van hun leven in elkaar zien. Dit was een film die me dagen erna nog achtervolgde.

Huilen? Ja Lachen? Nee Nog een keer kijken? Nee, niet omdat het een slechte film is, maar als je het einde al weet is de film opnieuw kijken niet zo leuk meer

Wat zijn jullie favoriete films van het moment?

Liefs, Lara.

  1. Rosie

    Ooh heerlijk die romantiek, de laatste 2 heb ik alleen nog niet gezien. Ik zal ze ff opschrijven om ze te downloaden:D!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt ‘feesten’!

    Liefs van Rosie

  2. Raya

    Remember Me moet ik nog altijd zien! Een vriendin verklapte het einde al dus ik snap waarom hij je achtervolgde. Leuk artikel!

Geef een reactie

