Zie de wereld door een zonnebril

PicMonkey Collage bewerkt

Een zonnebril kopen is voor mij altijd een probleem. Ten eerste zijn er veel te veel modellen, kleuren, vormen en soorten, die ik leuk vind. En jullie weten vast wel dat kiezen nooit een van mijn sterkste punten is geweest (zie deze en deze blogpost) Er is nog een moeilijk ding aan zonnebrillen bij mij, waardoor het kopen ervan een probleem is. Veel staat me niet. Het komt waarschijnlijk door mijn neus of anders door mijn wenkbrauwen, maar veel zonnebrillen die in mijn handen geweldig lijken, staan heel raar bij mij. Daarom kan ik de zonnebrillen hierboven ook niet via internet kopen, de kans is namelijk groot dat ze me gewoonweg niet staan. Nu ben ik vast niet de enige met dit kleine probleem, maar toch is het jammer. Ik zou niet weten waar bovenstaande zonebrillen in het echt zou moeten kopen, behalve de Raybans. Waarschijnlijk ga ik voor de Rayban die midden-boven staat. Ik heb hem nog niet gepast, maar ik denk dat dit model wel gaat staan bij, door het dunne montuur van onder. Ik twijfel alleen nog, want ik vind de andere Rayban ook wel heel leuk. Ik heb nog tijd, ik moet nog even doorsparen en als ik het geld heb bekijk ik ze wel in het echt in een winkel.

Wat is jullie favoriet?

Liefs, Lara

  1. Pingback: Ordered | ASOS sunglasses and dress | my Clue of Style

Geef een reactie

