Outfit | Love you more

IMG_3205

Ik heb een nieuw bloesje gekocht. Ja ik weet het, alweer, maar deze vind ik zo ontzettend leuk en ik had nog niet iets wat precies hetzelfde was als deze. In Antwerpen (zie een paar posts terug) ben ik naar de Forever21 en de New Look geweest. Ik vraag me echt af hoe het kan dat deze geweldige winkels nog niet in Amsterdam zitten, aangezien ik als als trotse Amsterdammer natuurlijk vind dat deze winkels hier wel een welverdiend plekje verdienen. Ik heb uit onbetrouwbare bronnen gehoord dat deze winkels er wel aan zitten te komen in Nederland, maar ik weet niet of dat waar is, wanneer het dan is en natuurlijk vooral waar (go Amsterdam!). Ik wacht niet al te rustig af, maar tot die tijd kan ik me dus vermaken met dit blauwe bloesje. En met dit blije bloesje droeg ik een blije broek met blije schoenen. En toen kwam ik met de blije gedachtes om foto’s te maken van mijn outfit en die op mijn blog te zetten. Wordt daarom maar gewoon blij van deze foto’s, of laat in de reacties achter waarom dat niet mogelijk is.

♥♥♥

IMG_3210

IMG_3231

IMG_3215

IMG_3219

IMG_3218

Ik droeg een blouse van de Forever21, een broek van H&M (vorig jaar, zomercollectie), mintgroene laarsjes van de Sasha en een ketting die ik ergens op een markt heb gevonden, ooit.

Volg mij met bloglovin’ als je lief bent en je denkt dat mijn blog vast wel leuk is.

Liefs, Lara

Geef een reactie

