SPRINGSPIRATION ‘2013

PicMonkey Collage5

Aangezien datums nooit echt iets zeggen in Nederland (in maart kan het nog sneeuwen), heb ik gewacht met een lente inspiratie artikel tot het écht mooi weer begon te worden in dit koude landje. En vandaag is het dan eindelijk zover, wat een prachtige warme dag. Ik word er helemaal gelukkig van! In dit artikel heb ik alle mooie plaatjes die ik afgelopen tijd op lookbook.nu heb gevonden bij elkaar gegooid (dat is de reden waarom er ook nog een paar jas en muts foto’s bij zitten). Ik krijg door deze foto’s gelijk nieuwe inspiratie voor kledingcombinaties die lekker zomers-lentig (of is het lente-achtig?) zijn. Ik ben op dit moment vooral dol op pastelkleuren en bordeauxrood. Trouwens, ik moet ook nog even een toffe bikini vinden + bijpassende zonnebril. Iemand enig idee waar leuke varianten van deze dingen te vinden zijn? Ik hoop dat jullie in ieder geval genieten van de inspiratie, fijne zon(nnige, hihi)dag!

Liefs, Lara.

Bronnen foto’s: lookbook.nu.

Klik verder voor de foto’s!

2136357_gold1-horz-vert

PicMonkey Collage2

5

PicMonkey Collage11

PicMonkey Collage3

PicMonkey Collage8

9

10

Geef een reactie

