Schoolreis: Antwerpen en Ieper

 

IMG_3042

 

Op het ”Marktsplein” in Antwerpen

Aangezien ik zo verschrikkelijk lang heb gepost (2 weken: een EEUWIGHEID!), ben ik jullie natuurlijk een hoop artikelen verschuldigd. Wat gebeurde er in de twee weken waarin ik niets heb gepost? De laatste periode is ingegaan en toen deze schoolperiode inging stond ik niet zo goed. Ik realiseerde me dat als ik een beetje normaal over wil gaan, ik deze laatste periode even keihard moet knokken voor goede cijfers (oh god, dat klinkt erg dramatatisch, maar zo voelt het wel). Dat betekent dat ik de laatste weken iets harder heb gewerkt aan school dan normaal. Maar naast school stond er ook iets heel leuks op het programma, namelijk een tweedaagse schoolkamp/reis naar Antwerpen en Ieper in Belgie. We gingen naar Belgie om de restanten van de eerste wereldoorlog in Ieper te bekijken, ik heb onder andere de loopgraven, de erebegraafplaatsen en de foto’s van verminkte gezichten gezien. Naast deze ”informatieve” onderdelen gingen we in Antwerpen shoppen en in Ieper met zijn allen eten, ”slapen” en weer ontbijten. Alles bij elkaar was deze reis heel leuk, alleen wel een beetje kort, voordat ik het wist was het al afgelopen en waren we weer in Amsterdam!

Ik heb natuurlijk ook een paar foto’s gemaakt, die zie je na de klik!

Met vriendinnen in een café in Antwerpen

IMG_3115

Belgische wafel, yum!

IMG_3110

En die wafel is gekocht in deze gezellige wafel en pannenkoeken winkel.

IMG_3044

IMG_3028

Onbekende kerk en gebouw in Antwerpen.

IMG_3107

Erebegraafplaats van de Duitsers.

IMG_3047

Forever21!

IMG_3068

’s Avonds met klasgenoten bij een lichtgevend fonteintje in Ieper (sorry voor de slechte belichting!).

En dat was mijn Ieper en Antwerpen avontuur van deze week, ik beloof dat mijn volgende artikel níet over twee weken komt!

Liefs, Lara

ps: Ik ben in de zomer ook in Antwerpen geweest, zie dit artikel.

Eén reactie

Geef een reactie

