Outfit | You’ve got the love

IMG_2891

Vandaag was ik weer eens ziek. Ik heb er maar het beste van gemaakt en op zich was dit niet de ergste ziektedag die ik heb meegemaakt. Ik heb de film The last song gekeken, echt een hele leuke film. Ook een héle leuke acteur trouwens. De heer Hemsworth geloof ik. Een aanrader als je van zoete dramatische films houdt. Verder zag ik gisteren Trust, een heftige film over een meisje dat een verkrachting meemaakt en Now is good, een mooie film over een meisje met leukemie dat niet lang meer te leven heeft en daarom een lijst maakt met de dingen die ze nog wil meemaken. Verder heb ik nog een film gekeken, maar ik wil nog een artikel schrijven over een paar films en ik wil niet alles verklappen. Maar zo zien jullie maar, ik doe ontzettend zinnige dingen als ik ziek ben.

Ik heb trouwens -alweer- een nieuwe layout! Ik weet het, de vorige had ik nog maar net, maar die was ik alweer beu. Ik heb wel hetzelfde thema gehouden, maar binnen het thema is er best veel veranderd. Zoals de header, de foto in de zijbalk en de tekst eronder en de achtergrondkleur. Wat vinden jullie trouwens van de achtergrond? Het is mijn lievelingskleur, maar ik twijfel erover of hij niet te donker is. Misschien zullen de komende tijd de artikelen er wat anders zien dan normaal omdat ik graag experimenteer, let dus niet teveel op dingen die er niet helemaal logisch uitzien. Verder ga ik een andere blog maken, puur voor inspiratie foto’s en zinnen, jullie zullen daar nog van horen. Maak ik jullie daarmee nieuwsgierig? Ik hoop het. Ik denk en droom graag, behalve in m’n slaap eigenlijk, dan heb ik er niet echt controle over. Al is dat soms ook best bijzonder en ik onthou mijn dromen toch bijna nooit.

Even over de outfit, want daar gaat deze post eigenlijk over. Dat was tenminste mijn plan, maar ik had teveel andere dingen te melden. In ieder geval vind ik deze outfit simpel, maar chic en prima voor een dag waarbij ik comfortabele kleding aan wil.

Shirt en broek – Zara | Ketting – Markt | Schoenen – Clarks

IMG_2894

IMG_2898

IMG_2900

IMG_2920

Geef een reactie

