Gastartikel Linde | Zomer favorieten

PicMonkey Collage

Vanaf deze week zal er iedere maand een gastartikel op mijn blog verschijnen, geschreven door Linde van Red Kissable Lips. Het leek ons een leuk idee om op deze manier wat afwisselende artikelen op onze blogs te laten verschijnen, dus schrijf ik elke maand een artikel op haar blog en zij op de mijne. Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat haar artikelen goed tot hun recht komen op mijn blog. Nieuwsgierig naar haar artikel? Lees dan snel verder!

Hoi allemaal,

Ik ben Linde van http://www.redkissablelips.blogspot.com en ik ga 1x in de maand een gast artikel schrijven op Lara’s blog, en zij op die van mij. Omdat dit de eerste keer is leek het me leuk als jullie mij een beetje leren kennen, en daarom ga ik mijn favoriete zomertrends met jullie delen.

Alle kleren komen van Pull&Bear, Zara, Forever21 en H&M.

Hope you like!

gekleurde shorts

Allereerst ben ik verslaafd aan shorts. Wat ik deze zomer erg leuk vind zijn de shorts met printjes en vrolijke kleurtjes. Een opvallende short met een simpel bloesje is naar mijn idee al een super leuke en goed betaalbare outfit.

spijker shorts

Wat ik ook heel leuk vind is de basic spijkershort die wordt opgepimpt met studs kant en borduursels. Simpel, maar altijd leuk!

broekies

Hierboven zie je eerst twee kanten shorts, net wat chiquer, wat schattiger, maar zo leuk! Daaronder heb ik twee lange broeken, en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ze heten… Maar, ik vind ze ideaal voor de zomer! Ze zijn lekker luchtig, met vrolijke printjes. I like!

tuinbroekejs

Deze tuinbroekjes komen alle drie van de Zara, ik denk dat dit echt iets is waar je van moet houden, maar ik vind het super leuk. Ook deze zijn net als de shorts makkelijk te combineren, en zien er altijd leuk uit.

neon pants

Neon broeken. Ik vind ze ongelofelijk gaaf, Ze zijn lekker opvallend, en erg leuk met Basics
zoals een spijker bloes of een wit shirtje Zou jij ze dragen?

ggg

Dan komen we bij de rokken, deze maxi skirts komen van de pull & bear. ik vind ze heel gaaf met een paar flinke hakken en een mouwloos spijker jack. Ik zou het niet naar school dragen, maar voor vakantie en op het strand lijkt het me heel gaaf!

circel skirtsDan de cirkel skirt. Met een hempje en sandaaltjes super schattig. Ook weer lekker makkelijk en niet te warm.

high low

Dit is weer een trend waar je van moet houden, de high low trend. Ik vind het heel leuk, zowel als rok als het jurkje. Ook heel gaaf als er een print op zit, zoals bij de ombre rok.

dresses

Jurkjes! Ik vind ze echt een must. Je kunt ze dragen met eigenlijk alles wat je wil: sandaaltjes, gympen, stoere laarsjes, met en spijker of jasje leren jack. Ik ben echt fan van jurkjes, en dan het liefst met een leuk patroontje, zomers kleurtje, of kant!

blousjes

Wat ik ook al veel gezien heb en erg leuk vind zijn de mouwloze bloesjes. Ik vind het heel leuk om deze in een short te dragen.

ttt

Deze shirts zijn van de Pull & Bear, een van mijn lievelings winkels. Ik vind het contrast tussen zwart en wit heel gaaf, en ook het idee van maar een woord. Ik zou dit combineren met de neon broek, of een drukke short.

pullies

Deze zou je misschien niet verwachten voor de zomer, maar ik ga zeker nog truien kopen. Ik blijf eigenlijk altijd in Nederland en s’avonds is het altijd frisser. Deze pastel tint truien zijn leuk op een spijker broek, maar ook goed te dragen bij een short, of floral rokje. Die met de vogel en de palmboom vind ik ook super leuk, hij is zo lekker zomers!

jackets

Dan als ene laatste deze jacks. Super gaaf voor over je outfit, en lekker warm. Ik denk dat ze echt een stoere draai aan je outfit geven, en daar houd ik wel van!

shoes

Als laatste schoenen. Ik vind All stars heel erg leuk, en wil zelf graag de witte omdat ze lekker basic zijn. Ook de gladiator sandaaltjes zijn een must, super cute en makkelijk te combineren!

Ik hoop dat jullie dit een beetje een leuk artikel vonden, het is vooral veel van mijn mening. Ik ben ook erg benieuwd wat jullie favoriete zomer trends zijn, en hoe jullie bovenstaande items zouden combineren.

Wil je nou meer van mij zien? Kijk dan even op www.redkissablelips.blogspot.com,hier zal ook Lara’s gast artikel ook te lezen zijn!

xoxo Linde.

Geef een reactie

