Outfit | Pasen ontmoet Pastel

IMG_2813

Morgen is het Pasen! Dé lente-dag waarbij eieren van blije kippetjes in de tuin worden gelegd zodat ze door schattige blije kindertjes gegeten kunnen worden. En haha, wat zullen ze boos worden als de eieren echte eieren zijn, en geen lekkere chocolade-eieren. Arme kindertjes, het weer is ook al slecht. Paashaas, chocola is NODIG met dit weer! Net zoals leuke kleding. In dit artikel zien jullie een hele lente-achtige outfit, die automatisch goed bij Pasen past. Lees verder, of niet, of toch maar wel!

Pastelkleuren passen bij de lente en dus ook bij Pasen. Lichte kleuren, bloemetjes, rozen, glinstertjes, het zit allemaal in deze outfit. Ik vind hem leuk, maar niet heel ”pittig”, en ik denk dat ik de volgende keer bijvoorbeeld donkerblauwe nagels en een doodskop ketting erbij ga dragen. Voor Pasen (schrijf je dat met een hoofdletter?) vind ik zo’n zoete outfit wel perfect. Sinds drie jaar heb ik ook weer een lichte spijkerbroek en die heb ik samen met het blouseje en de laarsjes vorige week gekocht -toen de zon wel scheen grr-.

Broek en Blouse – Zara | Laarsjes – Sasha | Armbandjes – H&M | Tas – Etos (kerst)
IMG_2806

IMG_2805

IMG_2807

IMG_2798

IMG_2840

  1. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

