TAG | Three things

PicMonkey Collage


Het is weer TAG-tijd op Clue of Style! Deze keer beantwoord ik de vragen van de three things TAG. Hierbij moet je van een bepaald onderwerp drie dingen noemen. Klinkt dit allemaal nogal vaag? Klik verder voor de vragen, het is logischer dan hoe ik het uitleg.

Drie dingen in mijn tas
Haha, ik verwijs jullie voor deze vraag even door naar dit artikel wat ik laatst plaatste, een what’s in my bag met alles wat in mijn tas zit.

Drie dingen gevonden op mijn bureau
– Random geld, en dat is zo fijn om te vinden, alsof er zomaar geld uit te lucht komt vallen, terwijl je het natuurlijk eigenlijk al had.
– Lege Antaflu snoeppapiertjes, maar nu de winter voorbij is, heb ik die keelsnoepjes niet meer nodig. Dat ik ze niet nodig heb betekent trouwens niet dat ik ze dan maar níet eet :).
-Mijn agenda, vol met huiswerk dat ik nog moet maken en leren..

Drie favoriete meubels in mijn kamer
– Mijn lange bureau. Ik heb een bureau dat begint aan de ene kant van een muur en eindigt aan de andere kant, hij is daarom meer dan 4 meter lang en dus kan ik er lekker veel op kwijt.
– Mijn vensterbank, omdat hij vol staat met leuke prulletjes zoals mijn lievelingshakken, een tijdschrift, en mijn theekopje-als-kaarsenhouder.
– En natuurlijk mijn kledingkast en kledingrek, niet om de kast zelf, maar om wat er in zit/hangt. Ik ben dol op kleren en mode, zoals jullie wel kunnen aflezen van m’n blog.

Drie favoriete fruitstukken
– Stipt op nummer 1: Mango. Heerlijk zomers, fris en zoet. Je kan me bij wijze van spreken wakker maken voor een kilo mango.
– Sinaasappel en dan vooral het verse sap daarvan. Zo zoet en toch nog gezond. Ik ben blij en ik denk dat ik zo weer even een paar sinaasappels ga uitpersen.
– Druiven, maar dan wel de rode, die zijn knapperig. De groene zijn op de een of andere manier altijd zuur en taai. Maar druiven zijn ontzettend fijn als ik op iets wil knabbelen wat fris, lekker en gezond is.

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
– Stay – Rihanna ft. Mikki Ekko. Ik kende Mikki Ekko voor dit liedje trouwens nog niet, maar hij is een uitstekende combinatie met Rihanna en ook nog eens knap.
– Another love – Tom Odell. Zijn hele album is sowieso heel erg mooi.
– Clown – Emeli Sandé. Toevallig weer een rustig nummer en ook weer heel mooi.

PicMonkey Collage 2

Drie blogsites die ik bijna elke dag bezoek
– Beautygloss.nl. Sinds ik de blogs heb ontdekt ben ik honderden beautyblogs tegengekomen, maar Mascha blijft voor mij de leukste beautyblog hebben. Dit komt mede doordat haar blog erg dicht bij haar staat en ik haar een ontzettend leuke persoonlijkheid vind hebben.
– Intothefoldfashion.com. Camilla heeft een ontzettend leuke schrijf en kledingstijl en ik word helemaal blij van haar blog.
– Lifesplash.nl. Jiami is een vechter en heeft het volgens mij niet makkelijk. Toch kan je dat niet zien aan haar blog en alhoewel ze pas dertien is vind ik haar blog heel professioneel en toch ook uniek overkomen. Ik heb respect voor haar en volgens mij gaat zij nog heel ver komen.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
– Aan al dat huis en leerwerk voor deze week waar ik nog steeds niet aan ben begonnen.
– Aan wat ik hier zal opschrijven.
– Aan de planning voor mijn blog en de artikelen.

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid
– Camilla van intothefoldfashioncom, zie hierboven.
– Jiami van lifesplash.nl, zie hierboven.
– Mascha van beautygloss.nl, zie ook hierboven.

PicMonkey Collage 3

Drie soorten favoriete make-upproducten
– Mascara. Ik kan echt niet zonder en ik overdrijf ook niet als ik zeg dat ik me ‘’kaal’’ voel zonder mascara. Het maakt m’n ogen zo anders! (Favoriet: bourjois ultra curl mascara)
– Oogschaduw. Dit draag ik niet altijd, maar ik vind het wel een geweldig product omdat je heel veel kan combineren en het echt iets extra’s toevoegt aan m’n ogen (Favoriet: Catrice Absolute eyecolour 050)
– Rode lippenstift. Als ik rood op mijn lippen heb pept dat gelijk alles op en mijn outfit lijkt ook gelijk een stuk spannender. Lippenstift gebruik ik vaak als ik weinig tijd heb maar er toch wat spannender dan normaal uit wil zien. (Teeez lipstick in Underground)

Drie leukste kledingstukken in mijn kast

– Het rokje uit deze outfitpost.
– De trui uit deze outfitpost.
– De broek uit deze outfitpost.

Bronnen plaatjes: weheartit.com, collages gemaakt via picmonkey.com.

Dit is het einde van de ‘’three things’’ tag. Iedereen mag hem overnemen, laat het me even weten als jij hem ook hebt gedaan, ik vind het harstikke leuk om dit soort dingen te lezen!

Eén reactie

Geef een reactie

