my Clue of Style bestaat 1 jaar, feestje!

IMG_2733

 

My Clue of Style (vroeger Peanutbutter and Somnia) bestaat vandaag een jaar! En wauw, wat ben ik blij dat ik op 21 maart 2012 rond 17:00 besloot om toch nog een poging te wagen om een blog te beginnen. Want dit was mijn derde poging tot het maken en bijhouden van een blog. Drie keer is scheepsrecht, want na een jaar blog ik nog steeds bijna elke week wel een keertje en ik ben niet van plan om daar de komende jaren mee te stoppen. Mijn blog is een soort digitaal dagboek van me, waar ik alles in kwijt kan en mijn passies kan delen met anderen. Andere blogs vinden, vrienden worden met andere bloggers, met ze samenwerken, dat zijn ook een paar redenen waarom ik zelf een blog begonnen ben. In dit jaar heb ik 81 artikelen gemaakt, is mijn blog ongeveer 9000  keer bekeken, en heb ik veel nieuwe mensen ontmoet en ideeën verzonnen. Dit was allemaal niet gelukt zonder Lola, die altijd wel foto’s van mijn outfits wil maken. Ik wil ook Sabrina, Maaike en Noor bedanken voor het af en toe nemen van hele leuke foto’s. Verder wil ik de lezers bedanken en vooral hun geweldige reacties, zonder jullie was mijn blog natuurlijk niet compleet. Ik ben echt heel blij dat ik dit bloggerswereldje in ben gerold en jullie zijn de komende jaren nog niet van me af. 

Klik op ”lees verder” om de foto’s te zien die ik het leukste vind van alle foto’s die dit jaar op deze blog zijn gepubliceerd!

IMG_2242

 

1828

 

312

 

033

 

251

 

113

 

photo

 

Amsterdam-20120722-01032

 

IMG_0721

 

IMG_0593

 

IMG_0584

 

Until next time, Lara.

  1. Rosie

    Gefeliciteerd, hartstikke leuk :)!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch :)!? Zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs van Rosie

Geef een reactie

