Outfit | Disney bunny

foto (7)

Vandaag heb ik weer outfitfoto’s voor jullie gemaakt, ik heb de kou weer eens getrotseerd voor mijn blog. *schouderklopje* Morgen om 17:32 bestaat mijn blog officieel 1 jaar. En wat is dat jaar toch snel gegaan! Maar over de verjaardag van mijn digitale kindje ga ik het morgen hebben. Even over de outfit, klik verder voor de rest!

Ik deed een redelijk net grijs rokje, met een konijntjes shirt aan. Dat is eigenlijk wel een beetje mijn stijl. Meestal best serieus, maar dan met een grappig tintje. Ik vind het een geslaagde combinatie, maar ik vind dit shirt niet helemaal leuk, de hals is erg hoog en de mouwtjes vallen nogal apart. Maar ach, niet alles kan perfect zijn. Net zoals mijn blognaam: die gaat niet meteen morgen veranderen, ik ben erachter gekomen dat de site naam veranderen nog best lastig is. Maar het gaat lukken! Stop nooit met dromen guys.

Rokje en armbandjes – H&M | Shirt – Mango | Oorbellen – Albert Quyp (markt)

foto (2)

foto (6)

foto (5)

Liefs,

Lara.

  1. Pingback: TAG | Three things | Peanutbutter and Somnia.
  2. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

