SUN(DAY)SHINE

IMG_2084

IMG_2085

Dit is wat er gebeurt als ik mijn camera op een dag, die zó zonnig dat de zon mijn kamer binnenvalt, richt tegen de zon is naar het raam. Geen photoshop of aparte camerastanden, gewoon mijn digitale lens, zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit werkt? Ik vind het in ieder geval hele mooie foto’s en daarom wilde ik ze even met jullie delen, op zo’n regenachtige zondag als deze. Ik moet vandaag naar school (op zondag ja), voor schooltoneel. Ik zit in het productieteam en dat team moet de decors, kostuums, technische en andere dingen maken en regelen. Heel leuk, maar het neemt veel tijd in beslag. En wat doen jullie op deze not-so-shiny zondag?

Liefs, Lara.

Geef een reactie

