Outfit | Lentesymbool

IMG_2610

Eindelijk, de eerste tekenen van de lente zijn te zien en te voelen! Sinds december heb ik al zin in de zomer, maar om positief te blijven heb ik de winter maar leuk gemaakt. Maar het echte leven, dat gebeurt in de zomer. En wat ligt vlakbij de zomer? Juist ja, de lente.


Als ik in de winter outfitfoto’s ga maken, dan ga ik naar de plek waar we de foto’s schieten, dan doe ik heel snel mijn jas uit om in de kou foto’s te maken, en dan doe ik hem heel erg snel weer aan. Bovendien moeten de foto’s voor vijf uur ’s avonds gemaakt worden, want anders is het te donker. En dan is het ook nog eens zo koud.. Niet fijn, dat foto’s maken in de winter zo’n gedoe is. Gelukkig bestaan er de zomer en de lente.

Oh gawd, ik draai weer helemaal door. Ik begin over de zomer, terwijl het amper maart is en terwijl het buiten nog steeds vriest. Ik moet nog even geduld hebben, maar net zoals de rest van Nederland is mijn geduld qua weer niet zo groot. Maar, ik bereid me voor, want maar roert zijn staart en dat betekent dat we nog lekker veel regen kunnen verwachten. Jippie.

Laat ik eens gaan ophouden met mijn eeuwige gezwets over het weer. Laat ik over mijn outfit gaan praten. Ik heb namelijk voor het eerst van mijn leven een hoed op, als je de knalroze cowboyhoed uit mijn verkleedkist niet meetelt. Ik was gisteren de nieuwe collectie van de h&m aan het bewonderen, toen mijn ogen werd aangetrokken door mijn schatje. Daar lag hij, tussen de rest van de hoeden, net aangekomen, mijn lentesymbool, een lichtroze bolhoed. Ik kocht hem in een opwelling samen met een paar armbandjes die ik er leuk bij vond passen, en ik ben er blij mee, maar wanneer ik hem aanmoet, dat is de vraag. Een hoed naar school? Is dat een beetje logisch? Ik dacht het niet, maar ik ben dan ook niet zo logisch. In ieder geval pastte dit hoedje wel goed bij mijn poeder-roze rokje, en samen met de trui en de armbandjes vind ik het een mooie kleurencombinatie en een geslaagde outfit. Nu moet het alleen nog even snel lente/zomer worden.

Trui en rokje – Zara | Hoedje en armbandjes – H&M | Panty – Primark

IMG_2613

IMG_2615

IMG_2620

IMG_2623

IMG_2641

Luchtkusjaaas,

Lara.

  1. Toby

    Wauw Laar! Echt mooie outfit! Je hebt zoveel talent! ECHT TOPPIE!!! En zo mooi! Die kleuren en je bent zooo mooi en je hebt zoveel verstand van mode en je bent zo geweldig en top en mooi! En je bent zo leuk. Ik ga je ’s nachts opzoeken in je kamer en je knuffelen en ik ga je zo hard knuffelen tot je niet meer kan ademen. En dan laat ik je los! En dan lachen we samen en dan steek jij een mes in je knuffelbeer en samen martelen we hem.

  2. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

