Outfit | Tie dye meets New York

IMG_2548

Het is zo grappig hoe smaken kunnen veranderen. Ik kreeg deze muts toen ik ongeveer zeven jaar oud was van mijn vader toen hij in New York was geweest, en ik vond hem wel tof. Ik vond hem waarschijnlijk vooral tof omdat mijn vader hem had uitgezocht, want op die leeftijd had ik nou niet perse een uitgesproken mening wat betreft kleding. Ik deed óf gewoon maar wat aan, of ik deed aan wat mijn moeder voor mij uitkoos.

Ik denk dat ieder meisje ongeveer zo’n ”vriendschapslijn” in haar jeugd heeft: In groep 1 t/m 4 van de basisschool speelde ik met jongens en meisjes zonder verschil te zien, jongens waren gewoon jongens, een beetje als meisjes. Maar daarna, in groep 5 en 6, vond ik jongens ontzettend raar. ”Met jongens spelen? Iew, dag!” Ik was óf hatelijk, of verlegen tegen jongens. Die arme rakkers, ik disrimineerde ze wel erg om hun geslacht. In die dip was ik een echt meisje-meisje, dus ik zei dag tegen mijn NYY muts, die was veeel te jongensachtig! Als ik nu erop terugkijk, vind ik mezelf wel heel erg raar. Ik weet nog steeds niet wat mijn probleem nou was. Maar wat ik wel weet, is dat ik weer helemaal ben teruggevallen op mijn leuke muts. Hij is warm, donkerblauw, en hij geeft mijn outfit een stoer tintje. En daarom droeg ik hem in deze outfit ook bij mijn nieuwe/oude/vintage hakken, de muts en de hakken houden elkaar in evenwicht. Verder draag ik er mijn tie dye broek bij, maar ik heb deze broek nu zo vaak gedragen, dat ik hem steeds lelijker begin te vinden. Ik vind hem dus leuk in de outfit als geheel, maar ik weet niet of ik de broek snel weer zal dragen. Toch ben ik echt tevreden over deze outfit, wat vinden jullie ervan?

Broek – DIY tie dye jeans | Trui – Primark | Hakken – Vintage | Muts – New York Yankees

IMG_2543

IMG_2546

IMG_2552

IMG_2550

IMG_2555

Kusjes, Lara.

  1. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

