3e en 4e oorbelgaatjes

IMG_2559

IMG_2560

Dus. Ik heb twee oorbelgaatjes erbij. Eindelijk. Na een halfjaar is het me eindelijk gelukt mijn moeder over te halen om een tweede oorbelgaatje te laten schieten. Ik vroeg het vorige week weer eens een keer, en een paar uur later zei ze ja, ik stelde voor om het gelijk te volgende dag te doen. Ze zei weer ja. Nadat ik van mijn verbazing was bekomen dat het zonder al teveel argumenten gelukt was mijn moeder over te halen, kwam er lichte paniek over ,hoe. Hoe ging het bij mijn eerste gaatjes? Hoeveel pijn deed het? Ik had mezelf er blijkbaar van overtuigd dat gaatjes laten schieten zoiets was als een iets in je oor vastnieten (dat had ik de vorige keer van de juwelier gehoord als geruststelling, slechte vergelijking juwelier, slechte vergelijking). Maar de twijfel was voor niets, en misschien is die vergelijking wel zo slecht nog niet, want het voelde inderdaad als een nietje (niet dat ik dat ooit eerder gevoeld had, maar dat klinkt wel als een goede omschrijving). Ik ben nu echt ongelooflijk blij met mijn nieuwe nietjes. De oorknopjes die er nu inzitten moet ik zes weken laten zitten, en daarna kan ik ze vervangen en gaan experimenteren met verschillende oorbellen en knopjes. Yay!

Spread the love, peace out fatherfuckers (haha wat grappig).

Eén reactie

Geef een reactie

