Nieuwe naam (officieel over een maand)!

314

Lieve lezers,

vandaag is het 21 februari, en dat betekent dat mijn blog over precies een maand één jaar bestaat. Ik wil jullie ongelooflijk  graag overspoelen met emotionele dingen zoals dat dit allemaal zonder jullie niet gelukt was en dat soort dingen. Maar dat ga ik nu niet doen. Nee! Wacht! Niet opgelucht zijn! Die emotionele post krijgen jullie op de dag zelf. :) Nee, ik wil met deze blogpost iets anders mededelen. Ik ga afscheid nemen van larascipio.wordpress.com. Waarom?

1. Omdat deze naam niet goed bij mijn blog past (hij past sowieso nergens bij omdat hij zo goed als nergens op slaat).
2. Omdat ik officieel een fashionblog wil beginnen.
3. Omdat ik mijn eigen domeinnaam wil nemen.
4.. Omdat het kan.

Ik wil wel op mijn eigen account blijven, zodat ik mijn volgers, berichten, reacties en eigenlijk alles behoud. En ik vertel jullie dit expres nu, want anders is hij straks veranderd en kunnen jullie mij niet meer vinden. Ik wil het wat grootser aanpakken, een facebookpagina beginnen, een about-pagina maken(had ik eigenlijk allang moeten doen), een google+ pagina beginnen, dat soort dingen. In ieder geval ben ik ontzettend blij dat ik deze stap ga zetten en ik hoop dat het volgende blogjaar nóg beter wordt! Ik hou van jullie.

Liefs, Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

