Love is a fairytale

IMG_2366 IMG_2367 IMG_2373 IMG_2370

Spijkerjasje, Bloesje, Broek – Zara | Schoenen – Clarks

 Mijn liefde voor robotjes is met dit bloesje geboren. Jammer genoeg zijn robotjes niet zomaar in de winkel te koop, want ohmygosh ze zijn zo leuk. Verder zijn de kleuren in dit bloesje ook helemaal perfect. Waarom doe ik dit shirt toch zo weinig aan? Ik denk dat het te maken heeft met doorschijning. Ik vind dit bloesje niet zo mooi met een hempje eronder, maar zonder is het wel erg zomers. Hmm, moeilijk, gelukkig staat hij ook gewoon leuk in m’n kledingrek. Morgen is het eindelijk zover: de modeshow waar we de laatste dagen zo hard aan hebben gewerkt gaan we laten we zien. Het onderwerp is ELF FANTASY FAIR en ik heb een soort eetbare jurk gemaakt (jullie gaan hem nog zien maar verwacht er niet heel veel van!) Deze modeshow moesten we voorbereiden voor een wedstrijd. Ik heb de volgende dagen ”schoolstrijd”, en dat betekent dat bijna alle klassen van mijn school tegen elkaar gaan strijden om zoveel mogelijk onderdelen te winnen. En morgen is dus onderdeel modeshow. We moeten tegen 4 andere derde klassen en we moéten gewoon winnen. Jullie horen de uitslag snel!

Liefs, Lara

Eén reactie

Geef een reactie

