Outfit by Noor

IMG_2244

IMG_2247

IMG_2268

Zoals ik in mijn vorige post al schreef, ging ik foto’s maken met Noor. Noor’s stijl is meestal totaal anders dan de mijne, maar dat betekent niet dat ik haar outfits niet leuk vind. Juist wel, ze is een van mijn inspiratiebronnen en haar stijl vind ik (meestal) geweldig. Deze keer had ze volgens haar zelf een niet zo een leuke outfit aan, en dan vooral omdat hij niet zo machte. Ik snap wat ze bedoeld, maar ik vind het geen slechte outfit. Hij is juist heel leuk en vrolijk. Anyway, ik hoor eigenlijk Grieks te leren, maar ik wilde even snel deze zonnige én winterse foto’s met jullie delen!

Kusjes, Lara.

Geef een reactie

