yellow nails & horror heels

IMG_2228

IMG_2237

IMG_2232

IMG_2242

Trui – Mango | Rokje – H&M | Hakken – Morgan
Foto’s kunnen veel zeggen over een situatie, maar soms ook totaal niet. Neem deze foto’s. Ik heb hakken aan waar ik niet op loop, nee, strompelend en struikelend verplaats ik me ermee. Maarja, ik moest en zal deze outfit met deze hakken fotograferen. Dus daar ging ik, samen met Noor naar buiten in de vrieskou met die oh zo geweldige, maar een horror om op te lopen schoenen. Ik zei tegen Noor dat de plek waar ik wilde fotograferen vlakbij was, dat ik dat wel haalde op deze schoenen. Niet dus, na ruim genomen vijftig meter gaf ik het op, en ging ik verder op blote voeten. Een kwartier lopen en een hoop rare blikken verder komen we aan op de plek. Ik doe m’n hakken aan, poseer alsof ik al mijn hele dag op die dingen loop, en schop de horror-hakken snel weer uit. Op deze manier ben ik er wel achter gekomen dat op blote voeten lopen in de straat je een beetje een Tarzan en Jane- gevoel geeft. Maar ik doe het nooit meer. Van de outfit van Noor hebben we ook foto’s gemaakt, die zien jullie ergens deze week.

Luchtkus, Lara

Eén reactie

Geef een reactie

