New in: IJhallen Amsterdam.

IMG_2302

IMG_2295

IMG_2283

Vandaag ging ik samen met twee vriendinnen naar de IJhallen in Amsterdam Noord, om kleding en stoffen te vinden voor een modeshow die we moeten maken. Ik had niet verwacht dat deze vlooienmarkt zo groot was, en vol met vintage spulletjes en leuke dingetjes voor in huis. Kleding is er goedkoop, uniek, en ondanks dat er ook veel meuk bij zit, ook leuk. We hebben kleding gekocht, maar die waren voor de modeshow (jullie horen daar later meer over!). Ik heb wel een paar geweldige schoenen, en een schattig kop en schoteltje op de kop getikt. Op die schoenen kan ik overigens (nog) niet lopen, ben ik net achtergekomen. Ze zijn toch wel erg hoog. Maarja, ik ga tóch op ze lopen. Als ik op deze kan lopen, kan ik op alle hakken lopen :D. Áls ik op deze kan lopen.. Waar ik vandaag ook achter ben gekomen, is dat afdingen echt geweldig is. Natuurlijk moet je niet te ver gaan en de koopman of vrouw aan het huilen maken (of zelf huilen omdat je iets perse voor een bepaalde prijs wil kopen), maar een beetje onderhandelen kan geen kwaad. Het schoteltje ga ik gebruiken als kaarshoudertje: met een waxinelichtje erin.

Liefs, Lara.

  1. Daphne

    Hey Laar, je hebt wel smaak. Maar wat een hoge hakken. Echte stiletto’s toch?
    Dat Marokkaanse plateau komt me bekend voor ;) Fijn weekend! Leuk blog heb je hoor.

Geef een reactie

