The others: amazing fashion bloggers

8373743782_183da15d7b_h

Naast dat ik zelf blog, vind ik het koeliejoelie om het internet te herontdekken op nieuwe blogs, en om blogs die ik al kende te lezen. Vooral leeftijdsgenootjes vind ik leuk om te volgen, maar die vind ik jammer genoeg niet vaak (laat het me weten als je zo oud bent als ik!) Het is nu ongeveer een jaar geleden dat ik het blogwereldje ontdekte en sindsdien ben ik al veel verschillende fashion, beauty en lifestyle blogs tegengekomen. Een paar blijven me altijd bij, dit komt meestal door de blogster zelf. Al de bloggers die ik hieronder noem zou ik heel graag willen ontmoeten, ze lijken me stuk voor stuk heel aardig en grappig!

8373743782_183da15d7b_h
Into the fold
Ik begin maar meteen met mijn opper-favoriete blog. Serieus, Camilla, ik wil je echt graag ontmoeten, je bent zo leuk! (De kans is klein dat je Nederlands kan lezen, maar oke, voor de zekerheid) Naast haar persoonlijkheid, die ze echt uitstraalt op haar foto’s vind ik haar stijl ook zo ongelooflijk leuk. En de layout van haar site, en haar foto’s, en haar manier van schrijven. Ze is zestien, maar ik vind haar jonger lijken. Het duurde een tijdje voordat ik de moeite nam om haar schrijfsels te lezen, met mijn gebrekkige Engels, maar het is het waard.

Outfit-Gottalovecurls3
Fashion is a party
Zoals ze zelf ook zegt op haar blog: alles op haar blog is 100% Suzanne, en dat is wat haar blog bijzonder maakt. Ze heeft niet zomaar een persoonlijke stijl, zij ís wat ze draagt. En dat zie je op foto’s. Verder hou ik van haar vlotte manier van schrijven en de gekke details, zoals een pyjama broek als normale broek dragen. En oja, ze reageert veel op de reacties van haar lezers, en is oprecht geintereseerd in hun mening (tenminste, zo komt zij op mij over)

grey02

I write fashion
Deze blog ben ik eigenlijk net tegengekomen, maar alleen al door de lach van de blogster zet ik haar hier neer. De vormgeving vind ik heel mooi bij deze blog: Strak en toch wel origineel. Stiekem ben ik jaloers dat zij de naam ”I write fashion” heeft verzonnen, en niet ik! Hij zou perfect zijn als naam. Maarja, zij was eerder, dat wordt nog even verder zoeken (ik heb stiekem al wat ideetjes!) Haar kledingstijl is ook leuk, maar meestal niet mijn stijl.

rub-6

My very own lookbook
Eindelijk, een leeftijdsgenootje! Ik weet niet precies hoe oud ze is, dat staat niet op haar site. Maar ik denk dat ze vijftien is. Sophie post de laatste tijd niet zo veel op haar blog, maar ik blijf trouw soms kijken en hopen op een nieuwe outfit van haar. Want ik vind haar stijl echt leuk en inspirerend. Ze draagt dingen die ik ook zou dragen en het is allemaal niet zo heel serieus bij elkaar gezocht , en toch ook weer wel. Subtiel wel. In ieder geval hoort ze echt in dit rijtje thuis.

Neem eens een kijkje op deze stuk voor stuk geweldige blogs, en vergeet mijn blog ook niet!

Liefs, Lara.

Geef een reactie

