Purple beanie

IMG_2202IMG_2204IMG_2201

TRUI H&M/ROKJE BENNETON/MUTS HEMA
Het is zaterdagmorgen (bijna middag), en ik zit aan m’n bureau in m’n kamer. Ik drink warme chocomel, en dat is erg toepasselijk, aangezien ik 5 minuten geleden heb opgemerkt dat het wéér sneeuwt. Hmm, ik ben hier minder blij mee dan de vorige keer, ik moet vandaag naar hockey fietsen en naar de stad, en dan is de sneeuw toch wat minder leuk. Maar, zoals jullie kunnen zien heb ik een geweldige muts en daarmee overleef ik elke sneeuwstorm. Jaja, met alleen een muts. Een jas en handschoenen heb ik niet nodig, ik heb toch al een muts? Dankzij mijn hoopgevende muts deed ik een rokje aan, en mijn benen zijn nog levend. En dus ben ik tot de conclusie gekomen dat deze muts mijn beschermengel is.

Oke, wacht, waar slaan mijn schrijfsels de laatste tijd op? Ze worden serieus steeds gekker. Ik meen dat ik vorige post schreef dat ik misschien wel de zus van Harry Potter ben. En nu praat ik over mijn muts dat het een beschermengel is. Ik draai een beetje door. Maar oke, ik draai dan wel even een extra rondje. En nu hou ik op met deze heeeeuule slechten grappen. Fijn weekend.

Liefs, Lara.

  1. tobeornottobein2013

    Wat een superleuke outfit weer miss Lara!! Vandaag heb ik ook een hoedje in de uitverkoop gekocht om mijn hoofd warm te houden. Hij is echt supergeinig, ik ben er een soort Beertje Paddington mee…is wel leuk voor het vertederende effect :)

Geef een reactie

