Kiss me on the first date.

1828

Bracelet oneBracelets twoShoesClutchCoatSweaterShorts

Waarom niet kussen op de eerste date? Ik snap niet waarom zoveel mensen zeggen dat dat not done is. Ten eerste, kan het wel de eerste date zijn, maar ken je elkaar meestal allang. En zelfs is het je eerste afspraakje met deze persoon, als je elkaar leuk vind zie ik geen probleem. Wat wel een probleem is, is kleding, wat moet je aan naar zoiets? Wat ik vaak hoor is dat je lekker zittende kleding moet aandoen waarin jij je goed voelt. Dat klopt deels wel, maar als ik zou moeten kiezen tussen hakken en viezige gympen die toch wel veeeeel lekkerder zitten dan de hakken, dan zou ik voor de hakken kiezen. Maarja, misschien ben ik gewoon raar of misschien vind ik stiekem hakken veeeeel lekkerder lopen dan gympen *KUCK KUCH*. Jep, dat is mijn smoes. Ik heb geen date hoor, dit alles is op dit moment niet van toepassing, maar me voorbereiden is altijd goed toch?

Liefs, Lara.

Eén reactie

  1. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

