Jeans & heels

IMG_2170
Het perfecte moment om outfitfoto’s te maken is als het sneeuwt en de lucht helder is. Het licht is dan mooi, de kleuren komen overeen met de werkelijkheid, en de sneeuw staat ook lekker knus. Wel is het zo dat ik met deze koude winterdagen geen ongelooflijk spannende rokjes of jurkjes aan heb. Het blijft vaak bij een broek omdat ik dat wel het fijnste vind in deze kou. Ik heb voor kerst een overhemd gekregen, waarvan ik niet echt wist hoe ik het moest combineren zodat het niet te tuttig wordt. Ik weet het, ik hou van tuttig, maar er is een verschil tussen kak-tuttig en stippeltjes-tuttig, if you know what I mean. Die hakken had ik trouwens niet aan in de sneeuw hoor, ik er om foto’s te maken ongeveer 50 meter in de sneeuw mee gelopen en ik denk dat ik zo’n 3 keer bijna uitgleed. Maar ik vind ze wel heel leuk staan in de sneeuw, met wat sneeuwvlokken erop gedwarreld (kijk maar op de schoenen close-up) Ik heb lookbook aangemaakt! Voor degenen die niet weten wat dat is: Dat is een site waar je een foto met je outfit kan plaatsen, en die van anderen ook kan zien. Ik vind mijn outfits nou niet ongelooflijk bijzonder, maar zo kan ik mijn grootste inspiratiebronnen die ik op die site vind opslaan, en dan heb ik al mijn outfits op een rijtje staan. Ik heb maar gewoon mijn eigen naam voor mijn profiellink gebruikt, want ik wist niet zeker of je jouw eigen naam moest gebruiken, of die van jouw blog.

Trui – H&M Overhemd – Tommy Hilfiger Jeans – Bershka Hakken – Alyssa Tas – Six

IMG_2173

IMG_2172

IMG_2174

IMG_2176

IMG_2177

Liefs, Lara.

ps: Ik heb al de hele dag Listen van Beyoncé in mijn hoofd, wat een geweldig nummer.

Eén reactie

  1. Linde

    Heee !! Je hebt gelijk we hebben dezelfde stijl! Je hebt echt een super leuke blogm ga zeker vaker kijken! X Linde (redkissablelips.blogspot.com ;) )

Geef een reactie

