Snowflakies.

IMG_2137

Eindelijk, het is écht winter geworden! Van alle sneeuw die er is gevallen hier in Amsterdam krijg ik een enorm wintergevoel. En zoals jullie weten ben ik dol op de winter. En dus ook op sneeuw. En dat is er nu allebei. =D. Het enige minpuntje is het fietsen over de sneeuw heen (wat nu ijs is geworden), elke keer dat ik weer veilig op mijn bestemming aan ben gekomen kom ik de conclusie dat ik echt een geluksvogel ben, óf een tovenaar! Elke keer dat ik op m’n fiets bijna val maar nét niet, zou gewoon verborgen toverkunst kunnen zijn. Stel je voor, misschien ben ik wel een afstammeling van Harry Potter!

Oke grapje, pas nu, op mijn veertiende, ben ik begonnen aan de Harry Potter reeks, en ik denk dat ik er een piesie in doordraai. Het is wel grappig dat ik de Harry Potter boeken zo leuk vind, aangezien ik nooit van tovenaarsverhalen heb gehouden. Maar Harry Potter is anders, de manier waarop het is geschreven zorgt er gewoon voor dat je blijft doorlezen. Ik ben nu pas bij boek 1, wat echt nog een kinderboek is, maar ik denk dat hoe verder ik kom in de boeken, hoe spannender en ”ouderlijker” ze zullen worden. Dat zie je ook aan de films (die ik overigens ook geweldig vind).

Genoeg over Harry Potter, ik zit al een tijdje te denken over mijn blog. Ik denk dat ik één bepaald onderwerp moet kiezen voor mijn blog. En ik twijfel tussen mode en lifestyle. Wat vinden jullie? Moet ik het zo houden, of een van die onderwerpen kiezen (en dat wordt dan waarschijnlijk mode). En verder wil ik mijn blognaam ook veranderen. Ik vind deze leuk, maar het is moeilijk te onthouden en eigenlijk slaat hij niet echt ergens op. En daar komt ook nog bij dat ik veel grotere blogs ben tegengekomen die ook ”peanutbutter” in hun naam hebben staan. En dan vind ik mijn naam teveel op hen lijken. Oke, ik zou graag jullie mening horen, wat vinden jullie?

En nu begin ik over waar het eigenlijk om gaat in dit artikel. Een outfit in de sneeuw. Misschien lijkt het anders als jullie mijn rode handen op de close-up foto zien, maar ik had het helemaal niet zo koud! De eerste minuut. Daarna kreeg ik het zo koud dat ik het er warm van kreeg. Dus we hebben heel snel foto’s genomen zodat ik weer snel mijn jas aankon. En daarna
begon mijn zusje een aanval, en tsja, die moest ik natuurlijk terugpakken. Dus, daar ging ik, met mijn blote handen sneeuw verzamelen en op haar (mis)gooien. Ik heb verloren, dat wel, maar het was wel nog een superleuke middag. :)

IMG_2133

IMG_2144

IMG_2145

IMG_2152

IMG_2150
Broek – River Island Top – Bershka Vestje – Benneton Schoenen – Sasha Ring en armbandje – Cadeautje

Until next time,
Lara

  1. Pingback: TAG | Three things | Peanutbutter and Somnia.

Geef een reactie

