Back from Bretagne.

240

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik ben weer terug van een weekje Frankrijk, om precies te zijn in Bretagne. Dit is de regio waar we bijna altijd heen gaan als we naar Frankrijk gaan, omdat mijn moeder daar vandaan komt en daardoor wonen vrienden en familie daar. We reisden eerst een paar dagen langs verschillende vrienden, en daarna bleven we een paar dagen bij weer andere vrienden. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan! Natuurlijk veel gegeten, want tja, dat is hetgene wat ze doen in Frankrijk tijdens de feestdagen, en geknuffeld met alle dieren die daar waren. En ik heb gepraat, en gelachen, en vakantie gevierd (die trouwens over een paar dagen alweer voorbij is..). Toen ik daar naar de kapper ging met het idee om dode puntjes af te knippen, kreeg ik opeens een yolo gevoel over me heen en een kwartier later had ik een pony. Ik heb er gelukkig geen spijt van, maar ik moet er wel nog even aan wennen. Ook heb ik daar de macro stand op mijn camera zo’n beetje ontdekt en daarom ben ik een beetje los gegaan op dat gebied, maar ik heb ook andere ‘gewone’ foto’s gemaakt. Ik heb zo’n zin in dit jaar, ik voel gewoon dat er allemaal geweldige dingen gaan gebeuren.

033

031

307

130

078

069

022

020

237

233

210

189

172

1, 2, 3 – Bloempies. 4 – We gingen bij zee over rotsen klimmen, en op een gegeven moment zag ik een uitweg! 5 – Bwaa, ik heb een pony in mijn haar! Ik moet nog wennen, maar ik vind het wel leuk en dit brengt wat verandering in mijn altijd maar saaie steile haar.6 – Dit is de hemel. @ Supermarkt in Paimpol. 7 – Met mijn zusje in de auto toen we ons verveelden.8 – Takken. 9 – Wandeling naar zee via heel veel stekelige bosjes. 10, 11 – Nog meer bloempies. 12 – Deze ezels waren geweldig, ik kwam ze tegen en ze gingen automatisch netjes in een rijtje staan, en na elke flits namen ze een andere poze aan. Als echte supermodellen. Geniale beesten zijn het.13 – Chillende kat, hond, nog een kat en nog een (plastic) kat. Welke is nep? 14 – Liefste kat ter wereld. Lea is in mensengetallen al 126 jaar, in poezengetallen 18. Ze is blind, en ze mist een oor, maar ze eet en knuffelt nog steeds dus volgens mij gaat het nog best goed met haar.

Liefs, Lara.

Geef een reactie

